Incompany training

Incompany training – word in no time waanzinnige vaardigheden rijker!

Herken je dat, dat je een training hebt gevolgd en denkt: dit hadden we met de hele afdeling moeten doen! Dat kan dus. Ik verzorg veel trainingen in organisaties, van kortere workshops tot bijeenkomsten van meerdere dagen. Omdat ik de training afstem op jullie behoefte, zie je hier geen standaardaanbod. De rode draad is echter altijd de kunst van het vragen stellen, de kunst van het luisteren én de kunst van het goedbedoeld moeilijk maken. En hoe je dat doet als leider. Of als callcentermedewerker. Of als hr-adviseur. Of in welke rol dan ook.

De trainingen zijn altijd praktisch, inspirerend en humorvol. Hard werken, hard lachen. Dat biedt het beste resultaat.

Wanneer is een incompany training geschikt?
Bijvoorbeeld als je in je organisatie tegen het volgende aanloopt:

  • Het is lastig om naar elkaar te blijven luisteren, zeker als de belangen groot zijn
  • Jullie krijgen het échte gesprek met jullie klant niet goed op gang
  • Een vraag stellen wordt al snel als een aanval beschouwd
  • Jullie krijgen je denken maar niet scherp over belangrijke onderwerpen en blijven in cirkeltjes draaien
  • Jullie vergaderingen zijn eerder bronnen van irritatie dan van inspiratie

Praktisch

  • Duur: van een halve dag tot meerdere dagen
  • Aantal deelnemers: 6 – 12, bij grotere groepen komen we met meerdere trainers of kan een keynote een goed alternatief zijn
  • Prijs: vanaf €1500,- excl. btw

In een training, word je snel waanzinnige vaardigheden rijker. Je kunt beter luisteren, vragen stellen én helderder denken. Maar soms is een training niet genoeg, en zit er onder de oppervlakte belemmeringen om als team te kunnen leren. Dan kan een teamcoachingstraject meer op zijn plaats zijn. Wil je daar meer over weten? Kijk dan hier.

De vijf zekerheden van Denkplaats, dat wat je áltijd krijgt

Ontregeling

Ik maak het je goedbedoeld moeilijk. Ik breng je naar de randen van wat je denkt te weten. En daar voorbij. Zodat er beweging komt in je denken, doen én voelen.

Helderheid

Ik ben helder. In communicatie, in prijs en in afspraken. Je weet precies wat je aan me hebt. Duidelijkheid is vriendelijk, onduidelijkheid is onvriendelijk.

Humor

Ik schaterlach en glimlach. Ik breng lichtheid in onze gesprekken. Zodat er ruimte is om ontspannen te blijven kijken naar soms confronterende inzichten.

Nieuwsgierigheid

Ik ben nieuwsgierig naar jou en stel je daarom veel vragen. Ik denk niet dat ik je al ken, omdat ik al honderden andere klanten heb begeleid. Ik wil weten wie jij bent.

Garantie

Ik garandeer je dat je na het werken met mij minimaal één vraag (aan jezelf) gesteld hebt, die je nog nooit eerder gesteld hebt.

Interesse in een incompany training?

HELDERHEID OP HAKKEN

Ik weet het, pop-ups zijn irritant, maar ik wil je graag even attenderen op mijn nieuwsbrief ‘Helderheid op Hakken’.

Ik schrijf mijn nieuwsbrieven vanuit mijn eigen oprechte verwondering, kwetsbaarheid en vakkennis. Door Ruben Beijl, onderzoeker naar geloofwaardigheid, aangeraden als één van de weinige nieuwsbrieven die er écht toe doen. Kijk, dat maakt me trots.

Wil jij ook:

  • - Interessante blogs
  • - Af en toe een winactie
  • - Weten wanneer er wat leuks te doen is?

Je bent succesvol ingeschreven.